fredag 1 januari 2016

Nyår

Hej på er, och gott nytt år! Hoppas ni alla har haft ett bra vinterlov.

Jag kan börja med att konstatera att mina boklöften från förra året är inte uppfyllda alls. Jag hade nog inte insett riktigt vilket jobbigt år det skulle vara. Tyvärr har nöjesläsningen blivit undantryckt då jag har haft mycket i skolan, så varje ledig stund gick till att läsa och plugga skolgrejer. Så när man äntligen hade tid ville ens hjärna inte vara med i bokläsningen, tyvärr. Men jag hoppas att detta år blir lite bättre!

Så jag tänker faktiskt inte sätta upp några mål alls i år. Läser jag så läser jag, om inte så gör jag inte det. Tror det blir för mycket av en press att konstant ha en siffra på böcker jag måste läsa. Men ett löfte tror jag jag ska säga: inte köpa lika många böcker!

Hoppas ni följer med mig i år med

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar