onsdag 6 maj 2015

Nytt i hyllan #14

Jag skäms över min inaktivitet.... Men livet är inte på min sida just nu. Har dock lite nya böcker att visa för er, så håll i hattarna! Alla som jag visar nu är recensionsexemplar.

Först fick jag gå och hämta ut ett paket på posten. Hade ingen aning om vad det var, men visade sig att jag fick TVÅ av uppföljarna i Outlanderserien av Bookmark förlag! Jag blev hur glad som helst :) 
De är (som vanligt) hur fina som helst! Och väldigt tjocka såklart... Haha 

Sen så damp det ner en bok i min brevlåda. Det kan vara det finaste bokpaketet jag fått, någonsin! I den så låg "Den Ökanda Historien om Frankie Landau-Banks" från Lavender Lit!
På riktigt, ALLT det detta paket var fint. Sättet de skrev min adress på, inslagningen, boken, men framförallt informationsbladet!!!! Har ni sett något så fint förut? :) 

Jag är jättetaggad på att läsa dessa böcker, har gått ett tag sedan jag hade tid. Men nu har jag en bra ursäkt till att göra det! 

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar