fredag 26 december 2014

Nytt i hyllan #9

Jag har fått/köpt ett par böcker på senaste tiden, så tänkte ta och visa dem nu!





Första boken är ett recensionsexemplar som jag fick för tre veckor sedan. Skäms skäms på mig som inte visat upp den tidigare. Men den är utläst och snart kommer en recension upp. Boken Jah pratar om är Matchad av Ally Condie. 

Andra boken är en jag köpte medan jag var i Stockholm. Nämligen Four av Veronica Roth! Den har jag redan läst som E-bok, men var trevligt att ha den i inbunden format.

De nästa två böckerna är de sista delarna om böckerna om Ayla. Nämligen Nionde Grottan och De Målade Grottornas Land. Har endast läst de första två böckerna i serien, men känns bra att ha en komplett samling! 



Den allra sista boken köpte jag på impuls. Det är The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë. Jag har ingen aning om när jag ska läsa den, men tycker det är kul med lite klassiker i hyllan!

Så där ja, det var allt för denna gång! 


// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar