söndag 22 februari 2015

Bokrelaterade frågor #2

Nu fortsätter vi med frågorna!

6. Har du en E-bok-läsare? 
Nej. Eller alltså har ingen kindle eller så, men kan ju läsa E-böcker på min mobil!

7. Föredrar du att läsa en bok i taget eller flera?
Definitivt en bok! Men ibland så kan jag läsa två. Men då är det för att den jag håller på med är tjock/tung, så läser den hemma och en annan när jag är ute. Så när jag är till exempel på bussen så läser jag någon bok på mobilen eller så har jag en lättare med mig. Då blir det att man läser mer än en år gången.

8. Har dina läsvanor ändrats sedan du började blogga?
Ja det tror jag nog! Innan brukade jag läsa böcker på mer impuls. Kunde gå till biblioteket och bara plocka upp någon bok. Saknar det lite, för nu är det bestämt vilka jag ska läsa. Men innan jag startade bloggen låg jag i en massiv lässvacka, läste knappt på två år. Så känner ändå att bloggen har ändrat mina läsvanor, till det bättre!



9. Sämsta boken du läst i år (än så länge)?
Ehm, oj. Har knappt läst något i år. Men den sämsta är nog Redeemed, sista bokens House of Night-serien! Själva boken var inte fruktansvärd, men serien är inte den bästa som finns där ute...

10. Bästa bok du läst i år?
Slända i Bärnsten, hehe.

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar