tisdag 13 januari 2015

Mål 2015

Tänkte ta och försöka sätta upp lite mål angående bokläsandet. Vill försöka få några böcker lästa, och har lite andra bokrelaterade mål. Så nu kör vi!

1. Läsa 3 böcker i månaden. Detta är mindre än vad jag gjorde förra året, men ska ta det lugnare i år. Sen så kommer jag säkert hetsläsa någon månad och sen inte läsa alls under ett tag. Men vill nog att medel ska ligga på 3 böcker/månad.

2. Läsa minst A Storm of Swords i A Song of Ice and Fire. Har nämligen varit rätt dålig med att läsa dessa böcker. De är så tjocka och tunga, och när det är mycket studier väljer man hellre något lättare.

3. Läsa minst 12 hyllvärmare. I min bokhylla har jag väldigt många böcker som jag inte läst än. Så vill minska det antalet. Köper nya böcker hela tiden, så det blir bara fler och fler. Hoppas verkligen jag kan få så många dom möjligt lästa!

4. Avsluta 5 serier. Detta talar nog för sig själv. Har många serier som jag är halvfärdig med, trots alla böcker har kommit ut.



 // L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar