måndag 18 augusti 2014

En liten introduktion

Hej på er!

Detta är mitt allra första inlägg. Helt otroligt egentligen med tanke på hur ovillig jag är att skriva saker. I alla fall när det gäller svenskan i skolan. Brukar inte vara så kul att skriva detaljerade analyser.

Men hux flux sa det och så bestämde jag mig för att ge mig in i bloggvärlden. Det är faktiskt rätt kul att skriva, så länge man gör det på sina egna villkor. Så då kände jag att en blogg, där jag själv får bestämma över innehållet, kan vara en kul grej att ha. Därför kommer det allra mesta i denna blogg handla om min stora passion i livet, nämligen böcker!

Jag är ännu rätt ung, men har kunnat läsa så länge jag kan minnas. Böcker är det bästa i livet, näst efter choklad då. Om ni är som jag, bokintresserade kanske ni kommer finna denna blogg någorlunda rolig. Ni kära människor som däremot inte tycker om att läsa, er kommer jag förhoppningsvis väcka lusten hos!

Hoppas verkligen att ni kommer fortsätta kika in här då och då, det skulle vara riktigt roligt! Och dela gärna med er tips och era bloggar så j
ag också har något att kika in på varje dag !

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar